2010-11-03

VA?!

Nej vad är detta! Ska pulsen bosätta sig i det andra örat också?! Haft det någon dag eller två men tänkte kanske att den skule försvinna, men det verkar inte som det. Det roliga är att ljuden låter olika, så det är ganska jobbigt att lyssna på!
Får fråga doktorn när jag ska dit om två veckor, han kanske har ett bra svar!
Tillsvidare får jag leva med det så gott det går.
En sak har jag lärt mig, öron ställer bara till en massa problem!

I övrigt lämnade jag blodprover idag, gick lätt och smärtfritt ;D

2 kommentarer:

  1. Hej, jag har haft samma sak som du. Problemen i örat. Jag har igår genomgått operationen. Det känns mer som en lättnad. Det är skönt att dom kommer berätta om hur det går till innan. Dom förklarar vad som ska göras. Jag opererades på karolinska sjukhuset i Stockholm, personalen var jätte snäll. Jag känner ingen smärta i örat nu, trots att det bara är en timme sen jag kom hem. Man får smärtstillande där om det skulle kännas att det behövs. Läkaren räknade med och trodde jag skulle kunna gå till skolan efter en och en halv vecka. Dom har tagit bort väldigt mycket på mig. Mer än vanligt. Lycka till. Hälsningar Emelie, 14. http://emsuballaste.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Okej vad skönt att ha det gjort och att du dessutom inte behöver vara hemma från skolan så länge!
    Krya på dig och tack för att du delade med dig =)
    /Sara

    SvaraRadera