2010-09-15

I väntans tider

Jag upplever det som att pulsen som jag känner inne i örat är olika mycket vid olika dagar, morgon/kväll osv. Just nu verkar det som om pulsen vill retas extra mycket bara för att jag inte orkar vänta längre på att bli av med den! Det är väl som en form av tinitus skulle jag tro, minns att min farmor sa att man vänjer sig vid ljudet, vilket jag gjorde under sommaren då jag knappt tänkte på den alls. Men nu av någon anledning är det mer störande än någonsin. Det finns säker en logisk förklarning det det med, men det ligger inte på den nivån att jag kan lista ut anledningen själv.


En annan sak som är jobbigt är att inte veta när själva operationen kommer ske, jag skulle klara situationen bättre om jag hade en dag att förbereda mig mot. Samt att jag behöver en del planering kring allt det praktiska efter operationen. Jag går nervöst till brevlådan varje dag i hopp om ett brev från landstinget, men jag antar att detta brev inte kommer förren om ett par veckor till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar