2010-09-15

Post!

I måndags  kom ett brev från sjukhuset, med papper om att jag ska ta prover. Står varken var eller när utan ser ut att vara som ett kvitto samt ett papper jag ska ta mig mig under provtagningen. Jag antar att det kommer mer papper om detta annars är det väl jag som får boka en egen tid på vårdcentralen, det visar sig nog.

Jag ska ta klinsikt kemiska och serologiska analyser vilket som jag ser det kollar mäter antikroppar mot både virus och bakterier. Antagligen även kolla min blodgrupp, vilket jag själv undrar vilken jag tillhör!
Så hurra, eller liknande... är egentligen inte så rädd för sprutor men kan inte säga att de gör mig glad heller! Men känner ändå att det är bra att saker och ting händer fort, då vet man att det är i rullning nu då! Bara fortsätta vänta och se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar